Працювати за правилами господарників

12.03.2013 13:31

13 лютого перед початком засідання виконавчого комітету міський голова С.П. Соломаха виконав приємну місію — вручення нагород учасникам загальноміського конкурсу «На краще оформлення фасадів та вітрин серед об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери побутових послуг і підприємств та установ м. Миргорода до Нового 2013 року».
Власне, на самому засіданні виконавчого комітету розгляд питань порядку денного розпочався із висвітлення інформацій про фінансово-господарську діяль­ність комунальних підприємств нашого міста.
За словами начальника комунального підприємства «Спецкомунтранс» О.В. Онищенка, на сьогодні багатоповерхові забудови стовідсотково охоплені вивезенням сміття (укладено 8044 договорів). Продовжується робота по залученню жителів приватного сектора до роздільного збору твердих побутових відходів (4030 договорів). На сьогодні вже подано 300 заяв від жителів міста, які хочуть заключити договори із «Спецкомунтрансом». Під час обговорення питання, що слухалося, у присутніх виникали нові запитання, приміром, як бути з тими миргородцями, які проживають у приватному секторі і не бажають укладати договорів на вивезення побутових відходів, але ж у господарствах такі побутові відходи виробляються? Дехто з присутніх пропонував увести екологічний податок для тих миргородців, які не користуються послугами «Спецкомунтрансу».
Конкретні результати роботи «Комбінату благоустрою і озеленення» окреслив його начальник Ю.О. Кібірєв. Вуличне освітлення, озеленення міста, утримання газонів на його вулицях, у парках та скверах, прибирання автобусних зупинок та шляхопроводу, лісопаркових зон та смуг відведення доріг, утримання міських шляхів та прибережної зони річки Хорол, нанесення дорожньої розмітки на автошляхах — це далеко не повний перелік справ КП «Комбінат благоустрою і озеленення».
Про свою фінансово-господарську діяльність інформувала присутніх В.М. Литвиненко, начальник МКП «Ритуал». Вона охарактеризувала напрямки роботи підприємства і вказала, що крім надання ритуальних послуг, їхня служба додатково може допомагати в організації поми­нальних обрядів.
Були розставлені акценти на діяльності МКЖЕУ. Начальник управління О.О. Марченко звітував про доходи, фактичні витрати та проблемні питання. Говорив, що нормативна чисельність працівників підпорядкованого йому підприємства фактично не відповідає дійсній кількості за штатним розписом. Тож, фактичні обсяги роботи виконуються меншою кількістю людей.
Як та наскільки ефективно використовують комунальне майно міста визначив на виконкомі начальник відділу комунального господарства М.О. Коркішко. Він, зокрема, чітко назвав, що передано в орен­ду, які орендні ставки та скільки було перераховано до бюджету міста від цієї плати.
Інформацію про стан та ефективність використання земельних ресурсів надала начальник земельного відділу міської ради Т.В. Зелінська. Вона наголосила, що використання земельних ресурсів є важ­ливим склад­ни­ком бюджету міста і потребує постійної уваги. Враховуючи сьогодні наявність боржників по сплаті орендної плати та невиконання бюджету в зв’язку з недоотриманням коштів за використання земельних ділянок, питання узаконення землекористування та своєчасної сплати за це користування набуває сьогодні особливого значення. У ході розгляду питання члени виконкому наголошували на важливості посилення претензійно-позовної роботи щодо стягнення збитків із землекористувачів у судовому порядку.
Також прозвучала слушна думка і про те, що несумлінних боржників у обов’язковому порядку слід запросити на розмову на одне із засідань виконкому міської ради.
Про те, як виконується Закон України «Про державну реалізацію юридичних та фізич­них осіб-підприємців» звітувала М.О. Заливча — державний реєстратор, начальник від­ділу реєстрації Миргородської міської ради. Вона повідомила про основні функції відділу, про реєстраційні дії, які були вико­нані у 2012 році, та вказала число зареєстрованих осіб.
Про підсумки роботи дозвільного центру доповідала його держаний адміністратор, керівник дозвільного центру О.В. Коротіна.
Того дня розглядалися й інші питання, не перед­бачені планом засідання виконавчого комітету.

Поделиться в соц. сетях
0
Теги: