На прилавках Миргорода почали «худнути» продукти

01.07.2013 16:29

МиргородМи живемо у вік інформації та технологій, але з економічної точки зору це століття можна назвати ерою маркетингу.  Адже саме спеціалісти цієї галузі маніпулюють та керують усіма споживачами нашої планети. Порівняно нещодавно, маркетологи використали нову хитрість у сфері продуктів харчування. Тепер, купуючи будь-який товар, покупцям потрібно звертати увагу не тільки на ціну та якість – починається коливання об’ємів продукції.

В останній час виробники свідомо пішли на маркетингові хитрощі. Відомо, що привернути увагу клієнта можна організувавши спокусливу акцію чи розпродаж . Та сьогодні падає не ціна товарів, а їхні вага та об’єм! Щоб зменшити затрати, які ростуть разом з підняттям цін, виробники зменшують упаковку і ціну, надаючи такому продукту статус «акційного». Таким чином проводяться гучні акції у супермаркетах. Але подібних товарів на прилавках магазинів стало вже так багато, що і акцій ніяких не потрібно. «Схудлі» продукти у нашому місті можна зустріти вже майже всюди і жителі  Миргорода мають право знати і звертати на це увагу.

До теми: Фури в центрі Миргорода

Першими у списку товарів, які втратили вагу, стали молочні продукти.  Обираючи між двома пакетами молока, люди беруть той, що дешевше, але тільки потім, або взагалі не помічають, що і об’єм в ньому також менший. Раніше кефір, сметану, молоко можна було побачити у пакетах 500г та 1л, але зараз все частіше спостерігається велике їх розмаїття – упаковка 0.5 літра стала 400мл, 430, 450, а деякі виробники взагалі знизили її до 330! Зменшується і вага масла та маргарину, звичні 200 грамів перетворюються у 190, 180, 170 та 150 грамів. «Схуднення» охопило не тільки молочну галузь, тара зменшується й в соняшниковій олії. Рідко вже побачиш пляшку об’ємом  1 літр, на заміну їй прийшли упаковки по 990, 970, 950, 930, 910 грамів. Поза увагою не опинилися й продукти першої необхідності: крупи, цукор, сіль, приправи, консерви, соуси,мука, хліб, солодощі й багато інших продуктів харчування. Таким чином виробники борються з систематичним підняттям цін. Зменшивши вагу та об’єм, вони відвертають увагу споживачів від ціни, а покупці в більшості випадків не помітять цього. Виробники, які не зменшили тару та залишили ціну незмінною, несуть великі збитки, адже дорогий товар ніхто не купуватиме. І якщо знизити лише ціну також отримають великі затрати, тож скоро можна очікувати «схуднення» упаковки у всіх виробників. І боротьба перейде на новий рівень – найкраще співвідношення ціни та об’єму. Про дату виготовлення та строк придатності також забувати не варто, так само як і про  якість та склад продукту. Ці всі нюанси, сподіваюсь, вже пройдений етап.

До теми: Де в Миргороді смачно готують?

Тож, шановні миргородці, якщо вас зацікавила ця тема, то частіше звертайте увагу на продукти, які мають хоч якусь упаковку, де зазначені вага чи об’єм, адже зараз саме на ній ховаються усі секрети незрозумілого коливання цін.

Автор статті: Іван Сірко

Поделиться в соц. сетях
0
Теги: